Iseteenindus

self-service-link-est

Näitude teatamine

 

Palume Teil teatada veearvesti näidud lepingus kokkulepitud ajal. Näidud tuleb esitada ka siis, kui tarbimist ei toimu. Näitu on mugavalt võimalik teatada:

  • iseteeninduses. Iseteeninduses saate teatada näidu, vaadata tarbimiste ja arvete ajalugu, tasuda arveid jne.
  • mobiilses iseteeninduses. Rakendus toimib nii AndroidiMicrostofti kui ka Apple platvormidel.
  • läbi näidulingi. Näidu teatamiseks ei ole vajalik sisselogimine. Arve saadetakse eelnevalt kokkulepitud kanalile.
  • e-posti teel: naidud@tvesi.ee. E-kirja märkige täpne tarbimiskoha aadress ning veearvesti näit: naidud@tvesi.ee
  • telefoni teel: telefonil 62 62 200. Näitu saab teatada ööpäevaringselt, valides klahvi 1.
  • sõlmides makseplaani

Miks valida makseplaan ja kuidas see toimib?

Sõlmides makseplaani, teatate oma veearvesti näidu vaid üks kord aastas. Aasta jooksul toimub teenuse eest tasumine vastavalt makseplaanis kokkulepitud keskmisele tarbimisele. Makseperioodi lõpus esitate veearvesti näidu, mille alusel toimub tarbimise ja arvelduse korrigeerimine. Arveid me reeglina ei väljasta, kuid Teie soovil võime seda teha.

Kellele on makseplaan mõeldud?

Makseplaan sobib kõige paremini erakliendile, kes arveldab meiega ühe veearvesti näidu alusel. Samuti võivad makseplaani sõlmida ka näiteks väikesed kontorid. Makseplaan sõlmitakse 12- kuuks. Makseplaani lõppedes kehtib edasi põhileping, kui uut plaani ei sõlmita.

Makseplaani sõlmimise eelduseks on:

  • arveldatud viimase kuu tegelik näit
  • 12-kuulise tarbimisajaloo olemasolu
  • standardtingimustega lepingu olemasolu. Juhul kui see puudub, uuendame lepingut.

Makseplaani sõlmimiseks palume ühendust võtta meie klienditeenindusega telefonil: 62 62 200, e-posti teel:tvesi@tvesi.ee või pöördudes meie klienditeenindusse aadressil Ädala 10, Tallinn 10614.