Iseteenindus

self-service-link-est

Veenäidu teatamine kolis mobiili

juuli 4, 2017

Tallinna Vee kliendid saavad nüüdsest teatada veenäitu ja vaadata oma tarbimisajalugu ka mobiilirakendusest. Rakendus on mõeldud kasutamiseks nii era- kui ka äriklientidele, et muuta igapäevased toimingud kiireks ja mugavaks.

Tallinna Vee klienditeeninduse juhi Sirje Spiegelbergi sõnul on mobiilirakenduse eesmärk suunata üha enam kliente iseteeninduslikesse kanalitesse. „Enamasti on meie klientidele oluline just näidu teatamine, mida on nüüdsest võimalik teha ka mobiilis. Tulevikus on meil kindlasti kavas rakendust veelgi edasi arendada ja lisada sinna kliendile kasulikke funktsioone,“ sõnas Spiegelberg.

Spiegelberg lisas, et iseteenindusliku lähenemise poole on teel kõik teenusettevõtted. „Iseteenindus on mugav nii kliendile kui ettevõttele. Erinevalt näiteks füüsilisest kontorist, millel on kindlad avamisajad ja kuhu kohale minek võtab aega, saab e-kanaleid kasutada kellaajast ja nädalapäevast sõltumatult,“ rääkis ta. „Loodetavasti jõuame juba lähiaastatel selleni, et iseteeninduskanaleid eelistab kasutada enamus meie klientidest,“ lisas Spiegelberg. Rakenduse kaudu saavad veenäitu teatada kõik Tallinna Vee lepingulised kliendid või volitatud esindajad.

Rakenduse kasutamiseks tuleb laadida alla „Tallinna Vesi iseteenindus“ ja see toimib nii AndroidiMicrostofti kui ka Apple platvormidel. Rakendusse on võimalik sisse logida kas iseteenindusest saadud parooli või mobiil-ID abil. Tagasiside rakenduse osas on teretulnud kas rakenduste veebipoe või mailiaadressi sertifikaadihaldur@tvesi.ee kaudu.