Meie kliendid

Pakume vee- ja kanalisatsiooniteenuseid enam kui 22 000 lepingulisele kliendile ja ligikaudu 435 000 lõpptarbijale Tallinnas ning selle lähiümbruses.

Soovime, et tarbijatele oleks tagatud kõrge kvaliteediga katkematu teenus. Seetõttu jätkasime 2015. aastal pidevat tööd selle nimel, et hoida joogivee head kvaliteeti ning parandada teenuste töökindlust. 2015. aastal oli klienditeeninduse fookuses klientide ennetav informeerimine ja kliendipöördumiste lahendamise kvaliteedi parandamine.

Klientide tagasiside

Ettevõtte klientide ja lõpptarbijate rahulolu aastatel 2011-2015, võrreldes euroopa tootmissektoriga 2015. Aastal

Kaheksandat korda uuringufirma TNS EMOR poolt läbi viidud küsitlus klientide ja lõpptarbijate seas (küsitleti kokku 900 klienti ning lõpptarbijat) näitas, et 2015. aastal on meie klientide keskmine rahulolunäitaja TRI*M indeks 94 punkti. See on meie kõigi aegade parim tulemus.

Viimase aasta kõige suurem edasiminek on toimunud korteriühistute esindajate hinnangutes, kes eelmistel aastatel on olnud teistest veidi kriitilisemad. Klientidel on olnud vähem kokkupuuteid häirete ja katkestustega ning nad on olnud rohkem rahul katkestustest informeerimisega. Laiemalt ongi positiivseks muutuseks olnud probleemide ennetamine. Kõrge rahulolu allikaks on vee ja veevarustuse hea kvaliteet ja stabiilsus.

Tugevad kliendisuhted toetuvad ka viimastel aastatel toimunud positiivsele nihkele ettevõtte meediakuvandis. Inimesed tunnevad järjest rohkem huvi sisuliste teemade vastu (teenuse kvaliteet, keskkonnaalane tegevus, tegevus laste ja noorte harimisel). On laienenud meediasõnumite kõlapind: äriklientidele on varasemast enam silma jäänud erinevad kampaaniad ning ettevõtte tegevus keskkonna kaitsel ja tarbijate harimisel. Nii era- kui ka äriklientide hulgas on kasvanud kraanivee joojate osakaal.

2016. aastal jätkame probleemikäsitluse protsessi arendamist. Kuigi probleemidega pöördujate hulk väheneb aasta-aastalt, on jätkuvalt oluline kiire ja kliendi ootustele vastava lahenduse pakkumine.